Boj o moč aneb Špinavé praktiky v zákulisí závodů
Světově nejuznávanější investigativní sportovní novinář Nalim Ketůk přináší skandální odhalení ze zákulisí českých běžeckých závodů.
To, že se v pozadí prestižních běhů odehrávají nelítostné a zákeřné boje, v nichž už vůbec nejde o normálního běžce, ukazuje na čtyřech nejkřiklavějších případech v souvislosti s PIM Volkswagen Maratonem (tedy největší běžeckou událostí u nás). S velkou pravděpodobností, hraničící s jistotou, se to však děje nejenom v Praze a nejenom při maratonu:
Někteří jedinci se zcela bezohledně snaží zajistit si místo u koryta. Nestačí jim, že urvou co nejlepší pozici pro sebe, ale ještě si tam každý drží i svého největšího oblíbence...
Povšimněte si také, jak se navzájem potajmu okukují. Nepochybně kují pikle a domlouvají se, jak to spolu pěkně zmáknou!
Je po bitvě. Ano, konkurence v oblasti běhání je opravdu nesmiřitelná a připomíná válečný stav. Firmy se neštítí použít proti sobě jakýchkoliv prostředků...
Objektiv fotoaparátu zachytil v rozhodujícím okamžiku dobrovolníky, najaté a zaplacené Hervisem. Právě pohazují na zem produkty adidas s cílem je pošpinit a vyvolat dojem, že adidas je úplně down.
Právě tuto větu slyšeli pomalejší běžci, když se vyčerpáni ptali na občerstvovačkách po avizované osvěžující vodě...
Jak by také mohla být, když hektolitry Mattoni jsou v jakési megaflašce, umístěné zcela mimo trať! Obyčejný běžec nikoho nezajímá; tady jde o evidentní projev reklamní nabubřelosti až bohorovnosti. Neboť co jiného symbolizuje ta snaha dotýkat se nebe stejně, jako se ho dotýkají pražské věže?
Volkswagen je – jak všichni vědí – hlavním sponzorem PIM. Nikoho však zatím nenapadlo proč vlastně? A že je to celé nějaké divné...
Odhalit pravý důvod znamenalo být v pravý čas na pravém místě. Foto totiž ukazuje rafinovaný pokus VW ovládnout srdce Prahy natrvalo: hrozny reklamních balonků mají za cíl vynést Mistra Jana do povětří – a na uvolněném piedestalu bude vystaven nový Volkswagen Passat CC!
Vložit komentář